Sport Ciclista Bétulo

Pàgina oficial de l'Sport Ciclista Bétulo

Comunicat Oficial pel COVID-19

Es comunica a tots els socis, què degut als darrers aconteixements que fan referència a la pandèmia del virus COVID-19, i fent cas a les recomanacions tant de la Federació Catalana de Ciclisme com de les autoritats sanitàries, avui, 12 de març de 2020, en la reunió extraordinària que ha mantingut la Junta de l’Sport Ciclista Bétulo, s’ha acordat per decissió unàmine dels assistens el següent:

Suspensió de les pròximes tres sortides del Calendari d’Excursionisme 2020:
15 de març DOSRIUS
22 de març URBANITZACIÓ SANT CARLES
29 de març MALGRAT DE MAR

Els socis què pel seu compte vulguin fer qualsevol activitat esportiva, serà sempre sota la seva responsabilitat.

La pròxima sortida oficial, sempre que la situació ho permeti, serà el pròxim 19 d’abril, tot just el següent diumenge després de la Setmana Santa.

Així mateix, fem saber què els dimarts s’obrirà només per atendre les qüestions que necessitin una atenció inajornable, i no com ho fem habitualment.

Demanem dels socis, la màxima entesa i col·laboració en els propers dies, davant d’aquesta emergència sanitària.

La Junta Directiva
Sport Ciclista Bétulo